Aktualności

6 kwietnia 2021

Czy Volkswagen stanie się Voltswagenem?

W ostatnich dniach marca media poinformowały o deklaracji Volkswagena dot. zmiany nazwy na Voltswagen. Potwierdziła to informacja prasowa, a także komunikacja w oficjalnych kanałach mediów społecznościowych firmy (Twitter, Instagram).

Okazało się, że był to zabieg marketingowy firmy na rynku amerykańskim. Jak tłumaczy biuro prasowe: „zmiana nazwy miała być zapowiedzią w duchu prima aprilis, podkreślającą premierę całkowicie elektrycznego SUV-a ID.4”.

Nie tak dawno temu koncern bezczelnie reklamował „czyste diesle” i w tym samym czasie godził się na to, by podłączano rurę wydechową samochodu z silnikiem TDI do terrarium z żywymi małpami. Dziś stawia na agresywne kampanie reklamowe, mające odciąć kompletnie wizerunek marki od afery, która wciąż jeszcze nie została na świecie rozliczona. Firma chce iść w elektryfikację. I dobrze. Ale co z milionami poszkodowanych klientów?

, , ,