Aktualności

Kawałek sitka i nowe oprogramowanie rozwiązaniem problemu „dieselgate”?

Volkswagen twierdzi, że znalazł sposób aby silniki 2.0 TDI i 1.6 TDI które miały wgrane oszukane oprogramowanie, spełniały normy emisji spalin. Podobno wystarczy zmiana programu sterującego i montaż kawałka plastikowej rurki z sitkiem. Po takiej zmianie znacznemu pogorszeniu mogą ulec osiągi samochodu o czym jakoś nie wspomina Volkswagen. Milczy również w temacie innych oszukanych silników, […]

Wysyłamy pismo do Europejskiej Agencji Środowiska (EEA)

W naszym piśmie stoimy na stanowisku, że Europejska Agencja Środowiska (EEA) powinna wyjaśnić przyczyny dla których winni łamania norm emisyjnych wbrew oczywistemu interesowi obywateli państw członkowskich nie zostali dotychczas (pomimo upływu dwóch miesięcy od ujawnienia tzw. afery spalinowej) pociągnięci do odpowiedzialności.

Afera VW, afera spalinowa, dieselgate – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Otrzymujemy wiele pytań w związku z oszustwem koncernu Volkswagen które objęło nie tylko auta VW ale również Audi, SEAT, Skoda i Porsche. Na każde z nich odpowiadamy, nie zostawiamy nikogo bez pomocy. Dla waszej wygody zebraliśmy w jednym miejscu najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi (FAQ). Jeśli nie znajdziecie tam odpowiedzi na nurtujące was pytania, prosimy […]

Pytamy Volkswagen Group Polska jak zamierza naprawić wyrządzone szkody?

Złożyliśmy wniosek do Volkswagen Group Polska z pytaniami dotyczącymi oszustwa i sposobów zadośćuczynienia poszkodowanym klientom. Czekamy na odpowiedź, gdy tylko ją otrzymamy opublikujemy ją na naszej stronie Stowarzyszenia Poszkodowanych przez spółki grupy Volkswagen AG. Wniosek otrzymały także: Volkswagen AG z siedzibą w Wolfsburgu (Niemcy) Audi AG z siedzibą w Ingolstadt (Niemcy) SEAT S.A. z siedzibą […]